lördag 20 augusti 2011

Vad jag frös!


Det var nog länge sedan jag frös så som jag gjord igår.
Och vad trött jag var. Var hemma vid 18 tiden
Sofia skulle på kalas.
Fredriks båt nr 4319. Rakt fram.


Fredrik på väg ut efter att allt var försenad med ca 2 timmar.


Här står alla optimister för att åka iväg.
Det kändes att det inte var lika många som kom iår.


Här kör vi. Skulle inte vilja vara i hans kläder. Så blött som han var.
Det bara rann av kläderna.


Kan säga att Fredrik gav upp efter halva loppet.
Stackarn han darrrade som bara den.
Det var jobbigt att få upp värmen i honom.
Men han skulle stanna till pris utdelning.
Det roliga av allt var att han fick sin medalj och tröja.
Bara för att det fick alla som deltog.
Roligt för han.

Nej nu måste jag sluta skall vi väg på Fest.

Ha det Antonija

4 kommentarer:

  1. Ja, regn kan förstöra mycket ... och klart han skulle ha medalj! :)

    SvaraRadera
  2. Kan inte vara roligt att sitta i en båt när det regnar och blåser. Hoppas ni får trevligt på festen!

    SvaraRadera
  3. Brrrrr kan bli kallt vid havet. Usch vad han måste ha frusit, stackarn. Önskar dig goa dagar. Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vad tappert att vänta till han fick medaljen. Grattis och det kommer säkert flera. Har dom våtdräkt när dom seglar?

    SvaraRadera