måndag 21 november 2011

Det tog lång tid. Men nu så.


Så här såg den ut innan jag satte pensel på den.

Oj oj hur skall detta sluta Ja Ja vi får se.

Nu dra vi snyggt åt vänster.
HAHAHA vi får se om det blir bra.

Kolla nattduksbordet upp och ner.

Säng gaveln blir grå.

Färdig med det gråa.

Så fint det blev. Riktigt nöjd.
Har även varit och beställt nya knoppar se dom längre ner.

Säng gavel blev vitt.


Hylla och tavel rammarna blev också vita.

Så här snyggt blev det med tapeten och allt i vitt.

Gaveln i vitt.
Så nu e sovrummet klart och det blev som jag ville.
Okej vi ville.
Blev jätte nöjd med det vita. Har hållit på länge men det
var det värt. Måste ta det lungt imellan åt. Så man inte
blir för trött.
Men man får allt säga att man inte är klok när man gör
sådan saker. För man vet aldrig hur det kommer sluta.

Tingeling Antonija

11 kommentarer:

  1. Hum, riskerar man att komma ut vitmålad från topp till tå om jag kommer på besök hos dig? :)

    SvaraRadera
  2. Sängbord som liknar era har jag med målat, ett har blivit vitt och flyttat in till dottern.. Det andra skall med bli vitt och få flytta in till styvdottern =)
    Tänk vad lite färg kan göra.. Snyggt!!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vilket jobb! Men det var det värt för oj vad fint det blev! Ni hade en riktigt intensiv helg också med massor av skoj! Vilken turgumma och turgubbe du har som vann så mycket fint.

    Önskar dig en skön kväll!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Men nu när jag har sett hur det slutade, så skulle jag faktiskt kunna tänka mig att göra detsamma. Riktigt snyggt...

    SvaraRadera
  5. Jag är oxå sugen på att göra om vårt sovrumm :)

    SvaraRadera
  6. Du har verkligen jobbat ordentligt! Snyggt blev det också.

    SvaraRadera
  7. Vad snyggt det blev! Där ser man vad lite färg kan göra *S*
    //Henrietta

    SvaraRadera
  8. DEt blev ju jättesnyggt, borde själv måla färdigt mina möbler...kram Marja

    SvaraRadera
  9. Så snyggt det blev i sovrummet. Vilket fint jobb ni har gjort tillsammans. Nu skulle det vara snyggt med lite vita shutters i fönstren :-)
    Kram, Ing-Marie

    SvaraRadera