onsdag 28 december 2011

Massor av kul i jul.


Detta fönstret fick årets finaste fönster pris.
Det tyckte även jag.


Jag och Sofia gick förbi Bokia på Kungsmässan
och vem satt inte där om Björn Hellberg och signerade sin
nya bok.


Fick även fint besök av tomten för sista gången.
Sen måste han ta hand om alla små barnen.
Så vi får tomta själva.


Massor av god mat fick vi denna julafton.


Sofia sliter i ett utav sina paket. Kan av slöja att det
 var en ny flytväst till hennes segling.


Christer fick detta utan morfar.......................

En ur snygg liten smidig penna med sitt
namn på.


Sen var vi på julmiddag hos Janne och Annika med hela tjocka
släkten. Ja nästan............... Detta hände på Juldagen.

Idag skall mina barn på utflykt Sofia skall med sin kusin Anna
och Linnea på Lisebergteater och se en teater.
Fredrik på ett museum för flygplan i Säve.
Dit skall han med Annas man Daníel Farbror Janne och farfar
och sist och inte minst deras svåger Rolf.
Detta fick barnen i Födelsedag och julklappar utav dessa personer
Jag tycker det var en kanon julklapp.

Och jag ut och äta lunch med Ritwa som fyller år idag.

Tingeling Antonija

1 kommentar:

  1. Verkar varit en härlig jul ni har haft..

    Ha nu en fin onsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera