lördag 18 februari 2012

En som hade roligt.


En som hade det väldigt roligt hemma denna vecka.
Sofia skulle allt testa sina stjärtlappar.
HOHOHO här kommer jag.


När jag var i Lindvallen så hade jag handlat lite band
på handelskompaniet. Men när jag kom hem
så var dom bort jösses vad jag letade  men icke sa icke.
Tills en dag när jag letade efter något annat så hittade
jag påsen.

Ha nu en kanon helg för kl 14. kommer naturklubben till
oss i två timmar det e Sofia.
Berättar mer imorgon och bilder.

Kram och Tingeling Antonija

7 kommentarer:

  1. Vilken tur! Jag brukar också köpa sådana band....

    SvaraRadera
  2. De enklaste nöjena är ofta de bästa!
    Skönt när det där man letat efter dyker upp...
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att snön får ligga kvar nu när sportlovet börjar här, men det är väl för mycket begärt...ute regnar det och blåser, riktigt ruskväder.

    Tur att du hittade banden till slut. Förra helgen skulle jag slå in paket till dem vi skulle fira...men tejpen var totalt borta...jag har inte hittat den ännu=(

    Ha en riktigt mysig helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Det brukar komma fram om man letar nåt annat! Det ser inte ut som Sofia har så mycket snö att åka på. Men hon har roligt ändå syns det!! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej igen!!
      Fint du gjort här på bloggen.
      Ha en underbar helg.
      Kramen

      Radera
  5. Jag har sagt det förr och jag säger det igen; det finns Lånare på riktigt, och de lämnar inte tillbaka förrän de är klara med vad-de-nu-har-lånat! Ibland kan man leta ihjäl sig, och sen dyker saker bara upp på sin vanliga plats, eller där man trodde sig veta att de borde vara =D
    Kul att du vill vara med och födelsedagsfira hos mig! Må lyckan stå dig bi =)

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder från er fjällen resa du visar:)
    Fin blogg du har med massor av inspirerande bilder
    Kul att du vill vara med i vår utlottning:)
    Önskar dig lycka till;)
    Ha en fin vecka:)
    Kram

    SvaraRadera