söndag 4 mars 2012

Mina blommor.


Igår så fick jag  snabbt knalla till blomster butiken och
köpa nya tulpaner till bordet.


Det blev även en bukett med rosor. Se så fina dom är.


Underbar färg på dom


Sen måste jag vissa de fina amaryllisen jag fick
till julen och nu har den börjat blomma för fulla muggar.


Denna härliga Orcidea fick jag utav svärföräldrar
förra året när jag fyllde år och för andra gången
på denna tiden så blommar den.

Ha kan ni tänka er att jag snabb som jag var ner till
sonens dator för han var hos en kompis.
Fattar inte varför inte min kan fungera snart så slänger jag
ut den och köper en ny.

Ha en kanon kväll i detta härliga vädret
Jag har varit ute och mysst i sol skenet

Antonija

7 kommentarer:

  1. Oh vad mycket fina blommor du har! Det är roligt med blommor. Amaryllisen är otroligt fin.
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Så många och fina blommor!

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra blommor du bjuder på! Färgen på rosorna är otroligt fin...me like!!! Så mycket fint du köpte på symässan!

    Du min dator låter som ett tröskverk, är rädd att den klappar ihop snart. Därför har jag köpt en extern hårddisk, så jag har fört över allt på den för säkerhets skull.

    Ha det gott!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Ååh så mycket fina blommor.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  5. Kanon fina blommor särskilt rosorna härlig färg. ha en mysig fortsatt kväll natt kram Beijan

    SvaraRadera
  6. så vackra blommor du har. Hoppas att det löser sig med datan, man blir ju beroende av den. ha en fin måndag.

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar färg på rosen!!!
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera