söndag 3 juni 2012

Gjort färdigt denna helgen.


På slutet av mössan. Har börjat ta in på toppen
det e dags att byta till strumpstickorna


Så äntligen färdig. Passar perfekt.


Det blev fem ränder skulle ha varit sex men vi skippade en
rad.


Min favo kofta fick sej ett lyft. Här har jag virkat
nytt på ärmarna.


Så här såg det ut innan jag virkade.


Här skall jag ta bort den gamla virkade kant runt koftan.
Den har börjat gå i sönder.


Här har jag börjat virka kanten.


Tog Bianca garnet det blev bäst i både färgen
och grovleken.


Klar och färdig. Nu kan jag slita den några år igen.
HAHAHA

Jag slapp att slänga den.

Idag har vi varit  och seglat med 3 st optimister.
Dom var kanon duktiga bilder kommer imorgon
skall hoppa i bingen om en stund.

Kram kram Antonija

3 kommentarer:

  1. Häftig mössa och så snyggt du fixade till koftan, blev supersnyggt.

    Ha en fin vecka
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Gillade ditt sätt att förnya koftan! Blev ett lyft!

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé att förnya ett plagg som man gillar, blev jättefint.
    Mössan ser mjuk och skön ut.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera