lördag 29 september 2012

Halmstad

 
Hej alla goa vänner  Hur har ni det denna lördagen?
Denna bilden kommer från förra lördagen
när vi inte kom in på Liseberg utan istället på
Laserdoom.

 
I torsdags och fredags var jag i Halmstad
hela dagarna.
Åkte i torsdags morse kl 05.45 och kom inte hem förrän
kl 19.30 jag var helt slut den dagen.
Men på förmiddagen så var jag ute på stan några timmar
hamnade på denna mysiga gatan.
 

 
Gick in på den ny öppnade Panduro butiken i Halmstad.

 
Kolla vilken ordning och reda.

 
Detta fick gå med mej hem.
Så idag har jag det skönt här hemma, barnen
har åkt till tennisen så dom kommer hem ca 16 sen blir den middag
och mysig hemma kväll.
SLAPPA SLAPPA det skall jag göra.
 
Ha det kanon i helgen så ses vi.
Kram Antonija

1 kommentar:

  1. Hei:)
    Så hyggelig tur dere hadde:)
    Koslig at du blir med på min utlodding..og det blir 4lodder på deg:)
    Lykke til:))

    SvaraRadera