torsdag 18 juli 2013

Lite bilder

 
När vi var i Portoroz så var det seglings tävling.
 
 
Sicka båtar.
 
 
Denna blev man lite rädd för. Buhhhhhh.

 
En god cappucino som inte kostade mer är 14 kr. 

 
Jag och Sofia var ute oh shoppade och jag hittade
denna söta klänningen som jag var tvungen  att
knäppa en bild på. 

 
Mat i stora lass blev det.
 

 
Såna härliga frukt stånd dom hade och vad trevlig personal
som vill att man provade tror ni att vi handlade.
 

 
Hamnade på vårt favo bageri MUMS dom hade
munkar.

 
Ja du palmer var det gott om.

 
Dessa härliga berg. 

 
Det nya TV tornet i Kranjska Gora.
 
 
Den gamla backhoppnings bana. Ungarna skulle upp i den.
Det står att det tar 30 min upp oh 30 min ner.
Men mina barn lyckades med att ta hela bana med 40 min
inkl 25 kort. Det ni inte dåligt.
 
Ja det blev lite bilder utan några personer
det kan också va roligt att kolla på.
 
Ha en kanon torsdag det skall jag.
Gårda nästa.
 
Antonija

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar