lördag 27 december 2014

Filmen :: Sune i fjällen.

 
Jösses vad tiden går fort vad händer.
Man hinner inte blicka förrän det har gått 2 månader.
 
Ja det har varit en trevlig jul fast jag hade kunnat var
utan den i år. Tyckte inte att det var roligt.
Undrar varför??
 
Dagen efter jul så var det som vanligt Film dag.
I år så hade jag bokat
Sune i fjällen så jädrans rolig film
har du inte sett  den så gå och se den.
 
Nu ser vi fram emot nyår.
Bläääää ännu ett år med bekymmer.......
tror jag FAST..............
Det händer lite roligt
1:
 vi har flera jubilerar
30. 40 50 60 70 0ch 80 år
det kommer att bli kalas.
HMMMMMM......
 
2: 
Jag skall själv utomlands i 8 dagar.
Hälsa på mina släkt och bara PRATA slovenska i 8 dagar.
Jiiiippppppiiiiii.
 
3:
Jag fyller väldigt jämt.
Hmmmmm.....
 
Det var en del men det kommer säkert massor av andra överaskningar
på vägen. BLLLLÄÄÄÄÄÄ
 
Jösses vilken positiv människan jag är.
Kram på er det kommer att gå bra.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar