söndag 17 maj 2015

Min semester 30 april - 8 Maj

 
Ha då var man i Slovenien igen .

 
På min resa genom Dolina.

 
En som älskade kvasta sej.

 
Jag och Ani.

 
Trzic

 
Jag sprang omkring lite.

 
Mosters barnbarn. Helt underbara ungar.

 
Hittade en utav 2 härliga butiker på Bled.

 
Denna Hmmmm
Helt underbar hit måste jag igen nästa gång.

 
Fanns massor av fina saker.

 
Mera snyggt.

 
Kyrka ute på Bled, men vädret var inte
sitt bästa lite dimmigt.

 
Mamma.

 
Och så jag.

 
Åkte till Kranjska Gora en sväng.

 
Hälsade på Martina i hennes shop.


 
Kolla dessa underbara berg.
 

 
Vi tjejer igen på en bild
Teja,  Polona och Jag



Åkte till ved eldad pizzeri i Trzic för att prova pizzorna.
Underbart goa test.
 

 
Hans pizzerija.

 
Jag och kusinen Irma.

 
Var och kollade i Peko affären. Kolla dessa.

 
Sko fabriken i Trzic.

 
Var och åt på denna resturangen.
Vilken mat då.
 

 
Jag då tackar vi för dessa dagarna som har gått alldeles
för fort.
Nu åker vi till vårt kära Svedala igen.
 
Kram på er och så hoppas vi att vi ses snart igen.
 
A. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar