tisdag 26 september 2017

Min ensamma resa till SLO 2017




Dax att åka mot SLOVENIEN. Här kommer mitt plan på Landvetter.


Lite kort från mammas by upp mot Dolina.
Väldigt vackert. 

 Kyrka i byn TRZIC.

Nere vid bron. 




Bilen jag hyrde en Opel Corsa. 


Min goa kusin. vi upplevde den gamla tiden. 


 Sandi med sin samling ligger på 500 000 etiketter och askar.


Var på sko mässan min moster tyckte att jag skulle komma då gjorde jag det, HAHAHA



Glad kille med sin dragspel.                                                            Många fina skor. 

Dom hade mycket av varje. 

Skulpturen dom hade gjort tlll sko mässan. 

Söte Mark kan man va söt eller


Likadant hans bro David. 


Familjen Meglic. 


Simon kom och halsade på mej. 


Oj det fanns mycket goa varor i butiken. 


Även en sybehörs butik. 


Hälsade på Olga och Joze.


Egen odlad vattenmelon. Så gott. 




Jag och Franska. Jasnas mamma


Uppe vid Dolina. Så vackert. 



Ser ni. 



Misse i Dolina. Kramgo katt. 


Jag och Vinko utanför huset. Sicken dag. 


Jag och Doroteja utanför Marinsek. 



Dax att flyga hem igen till svedala. Tråkigt men sant det gick 
fort dessa dagarna kunde ha tänkt mej att vara borta längre. 


På planet vi har precis lyft. 



Jag undrar när kommer jag nästa gång. 







På väg mot Österrike


Landvetter Sverige. 

Tack och hej då 
Hoppas vi ses snart.
Snyft snyft. 

Kram Antonija



1 kommentar:

  1. Så vacker natur det är därnere. Vad roligt att du träffade så många av dina släktingar.
    Gillar bilden med korgarna.

    SvaraRadera