torsdag 18 juli 2019

Scrappat förra årets resa 2018





Äntligen fick jag ihop albumet frän förra 
året. Nu snart kommer dom nya korten från 
i år.



HAHAHA vi besökte IKEA i Tyskland.



Äntligen framme i Ungern på Formel 1



Det började med Super Porsche Cluben 
hade sitt race. 



Eftersom jag inte var med förra året så ville
jag besöka Saluhallen i Ungern.



Framme vid Siofok Bada Bada.



Mat Mat!!!!!!!



Siofok bay stan. 



Där skulle nog ch vilja sätta i tänderna i den tomaten.



Sommar Rodel i Kranjska Gora.



En mysig kväll på Marinsek. 
Med Fam Meglic och Jodinare.



Dom åkte jag fikade. Livet är allt rätt visst.
HAHAHAH




Dax för Zipp Line i Planica. 
Sofia och Fredrik provade. Fast Sofia var tveksam.
Det var många NEJ och JA. 
Till slut sa killen bara HEJ DÅ och skickade iväg henne.


Den där teddy björnen. Han fick ta flyget hem eftersom 
han blev kvar glömd på Hotelet Alpina.
Vilket liv det blev i Tyskland när han var borta.
När jag ringde så sa jag inte hur gammal lillen  
var utan när han kom till Sverige så skrev jag och 
tackade för hjälpen och berättade om Fredrik 20 år och bilden.
Det blev flabb tillbaka. 
HAHAHAHAHA

Vi åkte upp till Sjön Jasna och kollade vattnet. 
Här e underbart fint.



På väg hem på båten ja vad sägen man:
Borta bra men hemma bäst.
Jag hade det kanon roligt med mina kort och scrappande.
Vi ses snart igen för det är dax att få ihop årets pärm. 

Kram på er Antonija





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar