torsdag 20 oktober 2011

Gjort sen sist.

Sofia i sin nya väst som jag har sytt till henne.
Blev för snål när jag såg av dom tog i butikerna.
Då var lilla jag framme och tänkte den syr jag
snabbt ihop och sparar en del.

Här hänger den framme för skolan.

Känner ni vad mjuk den är?

Sen satt jag vi min stickning en stund i går håller på med den andra
mössa. Helle blev så förtjust i mössor så det blev 2 st.
Sen så damp denna ner i brevlådan igår men ja vad säjer man?
Vad tyckte ni andra om den jag hittade inget i den.

Ha en kanon torsdag så kommer jag ingen snart.
Kramizar Antonija

9 kommentarer:

  1. Du är så otroligt duktig och kreativ!!!
    Var får du din energi ifrån?? Jag skulle vilja ha lite jag också.

    SvaraRadera
  2. Super snygg väst du gjort.Tänk om man var så händig så man skulle lyckas med något dyligt.
    Jag är väldigt avis ;-)

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  3. Så snygg väst.. Jag har en liknande till mig men jag köpte den till inköpspris så jag fick den billigt =)

    Ha en fin kväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vad glad hon måste vara att ha en sån duktig mamma!

    SvaraRadera
  5. Men åh, så SNYGG väst!!!!
    Jag blir också sugen på att börja med en stickning, det är som terapi att sticka tycker jag.
    Skrollade ner och tittade på den färdiga mössan. OJ, så duktig du är!

    Hoppas helgen blir strålande!

    SvaraRadera
  6. Hej! Vilken fin banner du har , den ser jättehöstig ut. Jo jag jobbar ...må- fre 9.00- 15.00, 15.45 med ´gravt funktionshindrade. Allt det jag gör ger mej energi att ge av mej själv i mitt jobb. JAg hämtar energi och inspiration i mina stickor och min symaskin.Naturlilgtvis får jag mycket enegi av familjen oxå. Trevlig helg
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  7. Vad du är händig och pysslig :) Önskar dig nu en härlig helg. Snyggt du gjort på bloggen. Kram Maria

    SvaraRadera
  8. va fin västen blev.. tavlan blev stoooor,, var ska du ha den?Mössan ser oxå bra ut...trevlig helg

    SvaraRadera