tisdag 18 oktober 2011

Tidningar och Föreläsning.

 Köpt en massa nya tidningar om jul.
Det finns mycket snyggt i dom.
Sen var jag och Chrsiter på föreläsning i går med Charlie Söderber.
På Radisson i Göteborg.
Jösses vad vi fick skratta så om du får möjlighet att  gå på hans
föreläsning så gör det. Den e kanon.



Fick med en bild på honom men väldigt snuddig. Jaja han var där iallafall.
Denna vecka har vi inventerings stopp i familjen skall se om det funkar.
Vi får bara handla mat.
HAHAHA hur skall detta gå????
Måste sluta för sömnaden kliar i fingrar.
Kram Antonija

6 kommentarer:

  1. Ja, nu kan man frossa i tidningar och böcker. Tänk vad mycket man vill göra :)
    Ha en bra dag.
    Annika

    SvaraRadera
  2. http://www.advanced-embroidery-designs.com/ här finns bernerhuvudet.
    http://www.emblibrary.com/EL/Default.aspx Här finns den portugisiska hunden och många fler.
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  3. Ja jag har ju som du har sett köpt två redan. Visst är det kul med bra föreläsningar. Ger positiv energi
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. jag köpte oxå en av dessa tidningar idag..Bra med köpstopp nångång.,.tycker jag.Nu skall jag INTE köpa nå garn..för nu skall allt stickas opp, fåse då om jag klarar detta..;O)

    SvaraRadera
  5. Han skulle jag gärna lyssna på, han verkar vara en bra föreläsare..

    Njut nu av onsdagen..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. 101 ideér fick jag i brevlådan förra veckan :)

    SvaraRadera