måndag 23 april 2012

Fyren klar och på plats


Nu så har fyren kommit på plats vid grinden. Även fylld med
stenar och plattan under.


Längst upp så har vi dragit i för att få lampa i.
Väntar bara på elektriken skall komma.


En rad blev målad i svart.


Joööes vilket jobb det var att få dit alla stenar och
att dom skulle passa i.


Påsklovet så var vi och bowlade med Fredrik och hans kompis.
Sofia var också med.


På en av kylar i hallen så stog dessa fina klot.

Nu vet jag att ni väntar på dragningen men den kommer
har inte hunnit fixa det.
Den kommer Ha tålamod.

Ha det Tingeling Antonija

11 kommentarer:

  1. Blev jättefint med stenarna i fyren. Vad roligt med nånting som ingen annan har.

    SvaraRadera
  2. Vilken himla häftig fyr!! Så cool med lyse i sedan! Det måste du fota och visa!
    Tack för att du gillar mina rutor! Jo, det är samma garn, så jag behöver inte byta. Jag tycker också att de blir fina och jag tror att de kommer att passa vår mörkbruna skinnsoffa bra sedan :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar din fyr jättemycket. Den kommer att bli fin med belysning. Ha det bra.

    SvaraRadera
  4. Hej Ann- Louise!
    Så mycket fint du bjuder på...
    Hittade hit genom Ann-Louise blogg.... Jag försökte kommentera på hennes blogg men det verkar vara fullt!? Jag hade samma problem som hon har och efter 2,5 mån icke bloggande installerade jag Google Crome och sedan funkade allt som vanligt igen :) Vad det kan bero på skulle vara intressant att veta.... Du kanske kan hälsa till henne från mig!?
    Ha en fin vecka!!! Kramizar

    SvaraRadera
  5. Wow!vilken läcker fyr så annorlunda!kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Tänk att jag aldrig bowlat! Tror jag säkert skulle orsaka någon olycka för lite klantig är jag! ;)

    SvaraRadera
  7. Vad häftig Fyr! Den kommer att va jätte fin i mörker med kan jag tro, då ni fått installerat elen!

    SvaraRadera
  8. jag gillar din fina fyr! Skulle passa utmärkt hemma hos mig :)
    Ha en bra dag.
    Annika

    SvaraRadera
  9. Vilken läcker fyr!!! Hur underbar som helst! Kan se den framför mig i höst med belysning:-) Vad påhittigt av dig!

    SvaraRadera
  10. det var en mycket häftig fyr kanon snygg. Kan tänka att ni hade pussel med stenarna men det blev jätte bra. Tänk dig en mysig slingerväxt i denna bara en tanke. Ha det så kanon bra kram Beijan

    SvaraRadera
  11. Snygg fyr, har du byggt den själv eller vart kan jag köpa den?

    Med vänlig hälsning
    Rolf

    SvaraRadera