torsdag 19 april 2012

Idag varit på skolresa


Idag så var jag på skolresa i Göteborg Botaniska trädgården.
Tidigt blev det. Men det fick gå.
 Roligt var det iallafall.


Detta fina huset hittade jag där inne i trädgården.


En fin damm med änder i.


Många underbar blommor.


Kaffe träd i växthuset.


Efter att varit runt och tittat på alla fina blommor men det var lite
för tidigt att gå där inne man skulle ha varit där en månad senare
för alla blommor har inte slagit ut ännu.
Så vi får åka dit en gång till. På slutet av dagen så var vi i slottskogens
lekpark så dom fick springa av sej.

Sen var det buss hem igen, somnade på bussen hem.
Ikväll så skulle Sofia sova över på sin skolan konstigt det verkar.
Så imorgon skall jag ner och hämta hennes skaer och lämna skolväskan.

Hoppas jag sover. Kram Antonija 

7 kommentarer:

  1. Synd att inte alla blommor var utslagna, men jag tror att ni hade en riktigt trevlig dag iaf=) Kul för barnen att sova över i sin skola, det blir kanske inte så mycket sova utan mest bus. Tur att det är fredag imorgon.

    Önskar dig en fin avslutning på arbetsveckan!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Så härligt det ser ut med barmark, jag som trodde jag inte skulle behöva vinterskorna mer men en morgon var det bara att bita i det sura äpplet och ta dom för att plumsa i snön!

    SvaraRadera
  3. Troligen kunde ni haft glädje av lite varmare väder, men hoppas ni kunde njuta ändå!

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig skolresa. Halsbanden kostar 199 kr plus 29 kr i frakt men jag kan bjuda på frakten. Maila mig på info@signerataj.se.
    Ha en underbar helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Vad kul ni har haft men som du säger ni skulle väntat en månad till. Då är det helt underbart. Men barnen brukar ha roligt ändå.
    Undra om inte du hade roligast när du somnade så gott. Ha en skön kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig dag ni har haft! Bilderna ser underbara ut! Vilken härlig årstid vi går till mötes!

    SvaraRadera
  7. Oj va vår ni har,, Här ha snön vräkt ner igen så det är sååå slaskigt..Vilken härlig skolutfärd...!!O kaffebusken. vauv!!

    SvaraRadera