söndag 13 maj 2012

Egen t-shirt och Ullared.


Köpt några t-shirt till Sofia men tyckte dom
 var tråkiga. Så jag piffade till den


Så här blev den med dragkedja och band, spetsnertill och en knapp
på fickan.


Stickade färdigt ponchon till dockan.


Så här fin blev hon.



Virkade färdigt mina handledsvärmare i bomull.
Satte på en liten blomma på den ena.


Här e båda klara.


Tog en tripp till Ullared med kompisen.
Hittade bland annat denna fina lyktan
till mitt bord som står utomhus.



Köpte turkost ljus i. Härligt med lite färg.



Planterade lite blommor i min låda som jag sparade
sen nyårsafton.

Så så har jag haft det idag. Nu e jag trötta.
Tack för alla goa kommentarer som jag
får här. Jag tänker på er och kollar in era sidor.

Kram Antonija

3 kommentarer:

  1. Vad du är fiffig! T-shirten blev jättefin, tänk att ha sån kreativitet och kunna göra om och göra nytt! Vad fint det blev med blommorna i trälådan. Ljuslyktan är också fin...undra om jag kommer till Ullared denna sommar? Jag har aldrig varit där...

    Önskar dig en fin ny vecka!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Vilka fina handledsvärmare. Du är så duktig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Så fin t-shirten, ponchon och handledsvärmarna blev. Det var flera år sedan jag var i Ullared, skulle kanske åka dit om dom har så trevliga lyktor. Ha det bra. kram Christel

    SvaraRadera