måndag 21 maj 2012

Tjolöholm 2 ggr.


I går var det dags för Tjolöholm igen.
Vi var där med vår Manta som svärfar har
gjort i ordning.
Okej det e farfars bil tycker jag.
Dagen innan så var det killar från tidningen Classic Motor
och interjuvade Farfar och Christer.



På kvällen så stack vi ut till Gårda och tog en kopp
i det fina vädret.


Ute på den nya däcket så var det  ett band som spelade.


Här skall vi sitta idag och snabb fika vi har kört ner
våra optimister.


Där ligger dom på plats.


Dags för brännboll.
Fråga mej inte vilka som vann.

Nu frågade jag det var barnen som vann.

Må gott Kram Antonija

2 kommentarer:

  1. Nu har jag läst i fatt mig. Du har ju fullt ös o det är väl tur det. Men jag tror nog att kidsen vann. O en pippi mössa det är några månader sen jag gjorde mina. Men inte sugen på dem ännu. Ha en underbar morgondag kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Då får man hålla koll i Classic motor efter intervjun. Så fint där är vid havet och hamnen.

    SvaraRadera