onsdag 16 februari 2011

Sportlov denna vecka 7





Kolla dessa fina bilder. Det rostiga A:et e helt underbart

Skulle passa kanon hemma hos mej och det att jag börjar mitt namn på A.

Lyktorna är inte fel heller.




Ni får ha en kanon dag ikväll stall vi iväg och titta på Åsa Nisse filmen
hoppas vi får skratt lite. Eller Mycket.

Vad gör ni? Ni undrar väl om jag har slutat sticka, virka och sy
men jag lovar nästa vecka så tar jag tag i det igen ibland måste
man hålla upp lite sen är det så att barnen har ju sportlov så
man måste serva dom lite oxå.


Berättar imorgon hur filmen var och om den e värd att se.
Tingeling Antonija

4 kommentarer:

  1. Kul med sportlov, vårat börjar nästa vecka och då ska jag vara ledig från jobbet on-fre..alltid något!Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Hoppa sfilmen var bra så ni fick er ett gott skratt! Känns som om det var väldigt länge sedan mina barn hade sportlov, de är stora nu! Här är sportlovet vecka 10.

    SvaraRadera
  3. Här är det sportlov vecka 9. Claudia ska åka till england och träffa systersonen då med sin pappa.
    I kväll blir det nog som vanligt, tv, kaffe och stickning.
    Hoppas du får en kul kväll.

    SvaraRadera
  4. vi har oxå sportlov v 9 :) men har ju bara ena dottern kvar i gymnasiet och hon är 18 och vill inte sitta o hålla mamma i handen :p ps...fick en likartat lykta i julklapp av mina barn till mitt arbetsrum <3

    SvaraRadera