onsdag 2 februari 2011

Vet ni vad detta är???????????

Vet ni vad jag har gjort idag jo detta.
*
*
*
Kan ni gissa.........
*
*
*
*
*
Har någon kommit på vad det ligger i ?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Jo detta har jag haft för mej ett..........
Stick fodral till en som börjat sticka igen
och så har jag laddat med lite stickor till henne.
Hoppas hon blir glad.

Men hallo var det halt imorse eller Herre jösses
skulle ner för våran backen rena isbana okej
vi kom ner men sen när jag skulle upp så Nääää
tänkte jag fa.... heller att jag chansar igen och åker
baklänges igen så jag ställde bilen där ner.

Jaha vad hände sedan jo jag skulle gå upp för backen och ramlade
så illa att höger arm värker men jag har inte brutit något. TUR.
Alltså JÄ... snö och is kan det inte bara försvinna.
Hur har ni haft det har ni tagit fram skridskorna???????
Ha fortsatt bra onsdag Kram

13 kommentarer:

  1. vilken underbar present att få.
    här är det oxå halt...både hunden och jag har lekt bambi på hal is idag...

    SvaraRadera
  2. Jag satt och gissade på att det skulle vara ett bestick fodral innan jag kom ner till svaret, ack så fel jag hade.......
    Du får gå i diket så att det inte slutar med en allvarliggare olycka ;-)

    //Cathrine

    SvaraRadera
  3. Snyggt fodral. Bra till stickorna, mina ligger huller om buller i en stor plastlåda...inte så jättebra, det blir mycket letande när man ska ha dom. vi har oxå rena is banan överallt, man vågear nästan inte gå ut.
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  4. Skulle gissa på virknålar. (råkade se ngt liknande någonstans för några dagar sedan (ler)). Vad fint, hon blir väl glad, vad annars!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin present och så omtänksamt att lägga i stickorn också.
    Fy den där halkan kan verkligen ställa till det. Det töade hela dagen igår och så regnade det igår kväll och så frös det i natt. Resultatet lika halt här som vid dig. Jag vågar nog inte ut ens med skrillan på.
    Hoppas du inte gjorde dig allt för illa nu bara.

    SvaraRadera
  6. Åh ett sånt där skulle jag behöva fast till mina penslar.Vad gulligt av dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. sv: skulle de få för sig att komma till mig skulle de ångra det bittert!

    SvaraRadera
  8. Trodde också att det var ett bestickfodral! Men så mycke roligare med ett stickfodral, jättefint blev det! Halkan är inte kul, än ha rvi inte haft så mycke sånt här uppe.

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar sak att få!! Och du har så rätt. Tulpaner kan få den allra tråkigaste dag att bli solsken igen. Tror jag ska köpa ett gång imorgon när jag ska handla.

    KRAMEN i

    SvaraRadera
  10. Vilket fint stickfodral, ordning o reda. Här nere på sydkusten (trelleborg) är allt grått o trist, helt vanlig skånsk vinter.

    SvaraRadera
  11. Men så fint och va smart! Kram

    SvaraRadera
  12. vilken perfekt present... jag skulle bli jätte glad för en sån present :)

    SvaraRadera
  13. Men oj så fiffigt - ska härmas direkt!

    SvaraRadera