tisdag 31 maj 2011

Broderat T-shirt.


T-shirt i maskinen för att brodera.
Det ser lite suddigt ut men det e inte kameran utan plasten
som ligger uppe på.


Yacht World har jag skrivit på dator och kompassrosen har
jag tagit utav en av mina färdiga böcker.
man får pussla lite så brukar det blir som man vill.


Fredrik blev nöjd med sin t-shirt.
Tänkte att det var bäst attt fråga honom så det inte blev fel.
Dom kan ju tycka att det ser för jäv..... ut
Men jag hade tur. Det gjorde jag i söndags.

Tingeling Antonija

4 kommentarer:

  1. Så duktig du är. Det blev jättefint och så fint tyg du använt till tunikan.

    SvaraRadera
  2. Oj vilka finesser det finns på dom nyare symaskinerna.Jättefint. Ha en skön helgdag imorgon.

    SvaraRadera
  3. Den blev verkligen jättesnygg! Kram!

    SvaraRadera