fredag 27 maj 2011

Guldhedstornet


Detta gjord jag och Christer i går på hem vägen hamnade
på Guldhedstornet och drack en kopp kaffe och spelade
plocke pinne. Vi hade jätte kul. Underbart utan barn. Men jag
älskar mina barn. Jätte mycket.

Ett kort taget från tornet.
Här ser ni tornet i närbild svårt att ta kort. men är ni i Göteborg så
skall ni upp dit om ni kan. Hissen är bara för 2 personer
och liten jag menar liten.
Ha  kan ni fatta försökte att få in dessa bilder igår men vet inte
vad jag gjord så jag la ner det. Så försökte jag nu och då funkade
det. Hur det gick till vet jag inte.
Ha en kanon helg Kram Antonija

3 kommentarer:

  1. Det kanske vore nåt när jag kommer ner!
    Miastickar

    SvaraRadera
  2. Det tornet blev ju ett bra bilgarage. Ha du oxå en skön helg

    SvaraRadera
  3. Du är rolig du:) Jättemånga har problem med Blogger just nu så du är inte ensam! Hoppas du får en trevlig söndag, kram marja

    SvaraRadera