fredag 13 maj 2011

Fredag. Dax för helg

Här håller jag på att sticka en schal som skall ha spets runt om.


Har sett den på Tara men svindyr. Då tänkte jag den kan jag göra


själv. Så hem och sätta igång. JAJAJA vet att det e snart sommar


men jag vet om jag gör den nu så är den färdig till sommar.


Christer och jag tog oss en fika vid Varbergs fästning.

Det var mysigt.


Mina två bråkfisar. Hur man man först tjata att man skall

ha upp studsmattan och sen bara bråka.
Sen kommer jag då.......

Var på Kvantum i Varberg och handlade denna tidning.


Kolla in denna underbar lådan.

denna fanns i tidningen.


Vad hände med bloggen var in förrut men fick inte in mina bilder
Sen kom fredrik och lånade nätet.

Ha en skön HELG.


Åter kommer på Söndag så får ni se vad jag har gjort.


Kram Antonija

8 kommentarer:

  1. Härligt att se dig i dag!!
    Vi får ta en längre pratstund en annan dag. Då är det väl bäst att du kommer till mig så Christer slipper höra vårt tjat! Hi hi!
    Ha en go lördag!
    Kra kram!

    SvaraRadera
  2. Det jag skrev igår försvann. fin låda du har!

    SvaraRadera
  3. Blogger har krånglat för mig, inte kunnat kommentera eller skriva.
    Varbergs fästning är mäktig, och har nog varit med om lite av varje.
    Vackra tidningar är bra att drömma sig bort i.

    SvaraRadera
  4. En alpackasjal har man nytta av året runt!
    Det är så fint vid Varbergs fästning, särskilt när det är lite mindre sådana som jag, turister, där! :-)

    SvaraRadera
  5. En sjal en sval sommarkväll är inte helt fel.

    Ha de gott. Kram Birgit

    SvaraRadera
  6. Varbergs fästning har jag aldrig sett, det får bli en semester resa dit hoppas jag.
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  7. Tittar in och önskar dig en trevlig helg. Nu när äntligen bloggen fungerar. Kramar från Maria

    SvaraRadera
  8. Hej vännen visst kan man sticka fast det är varmt. Bara man har kul, väntar med spänning att få se den klar.Ja lådan ser hel mysig ut vill man bara ha. Ha en underbar dag.
    Kram Beijan

    SvaraRadera