onsdag 18 maj 2011

Dags För Tävling

Dags för Tävling.

1 paket Scrapp
Stora blad 4 st
Stämpel Ängel med platta
Biljetter
Dec Blommor
Knappar
Fjäril Pins

2 paket Tyg
Blommigt Jearsy 1,25 x 1.50
Tråd
Dragkedja
7 st knappar Röda

3 paket  Tyg
Bomullstyg Blommigt 1.40 x 1.40
Band 3 sorter i duschess
Snedslå ca 1m
8 st gula knappar

Vad du skall göra:

1 lott kommentera glöm ej vad du önskar dej.

2 lotter lägg till mej i din blogg.

3 lotter lägg till mej i din följare.

Håller på till 6 Juni Sveriges Nationaldag.

Lycka till Antonija

25 kommentarer:

  1. Jag är med. Âr följare och länkar din tävling. 3 lotter på mig.

    SvaraRadera
  2. Hej, det blommiga jerseytyget skulle jag gärna önska mig, kram!

    SvaraRadera
  3. Klart jag vill vara med. Väljer (om jag skulle ha tur) första nr 3, andra nr 2 och tredje nr 1.
    Och så 3 lotter!

    SvaraRadera
  4. Jag är med på 3 lotter och får man önska vill jag ha paket nr 2

    SvaraRadera
  5. Vill gärna vara med i din tävling. Jättefina vinster, gärna ett tygpaket. Är följare hos dig oxå. PS Jag kan inte sluta göra tårtorna,tycker dom blir så söta med alla dom olika storlekarna.

    SvaraRadera
  6. jag vill vara med och tävla om paket nr:1

    SvaraRadera
  7. Visst vill jag vara med och önskar paket nr 1. Länkar på min blogg och följare är jag redan!

    SvaraRadera
  8. Sådärja nu är jag följare=) Tre lotter önskar jag, länkar också.

    Jag hoppas hoppas att jag vinner paket nr 1.

    Kramar,
    Regina

    SvaraRadera
  9. Jag följer och tar 2 lotter och väljer paket 1.
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen! Jag länkar från min blogg. Följer den redan :)
    Önskar mig i följande ordning: Paket 2, paket 3, paket 1.
    /Annika

    SvaraRadera
  11. hej ja jag vill va med o tar 3 lotter..o så länkar jag från min blogg..önskar mej nr 2..det röda paketet..men det går lika bra med de andra 2..så ingen skillnad egentligen.

    SvaraRadera
  12. Hej. Vill gärna va med i ditt lotteri och tar 3 lotter, blir följare och länkar. Paket nr det rosa intresserar mig. Jag e ju en scrappare :)
    majas-scrappade.blogspot.com

    SvaraRadera
  13. Klart att jag vill vara med. Följare är jag redan. Så då blir det väl 2 lotter? Paket nr 3 i första hand. Alla priser är fina.
    Ha de gott. Kram Birgit

    SvaraRadera
  14. Hej! Vill gärna vara med i din tävling! Önskar mig helst paket nr3 men de andra är också jättefina!

    SvaraRadera
  15. Hej! Är gärna med och tävlar. Hu, vad svårt det är att välja mellan de fina vinstpaketen. Egentligen är det för mig inte så stor skillnad, men paket nr 2 med röda knappar är nåt av en favorit.
    Tre lotter, tack, är följare och har länkat i högra sidopanelen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

    SvaraRadera
  16. Ops...här ramlade jag in på en ny blogg och med lotteri! Jag prövar lyckan och länkar på min sida. Varje paket passar mig perfekt!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  17. very nice gift, I hope for the best.
    I like: 2#
    2 lotter
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvaraRadera
  18. 1.Jag är så gärna med,och tar 3 lotter.
    Jag önksar paket nr1.

    2.har länkat på sidebar i min blogg:
    www.gratishav.blogspot.com

    3.lägg till dig som följare med bloggnamn Gratishav.

    kram
    Lili

    SvaraRadera
  19. Härliga paket!! Om jag vinner önska jag mig paket 2 eller 3. Tar tre lotter.

    SvaraRadera
  20. 1 lott. Jag är gärna med i denna fina utlottning. Älskar pyssel och önskar mig paket nr 1 om jag har tur

    2 lotter. Länkar hit i bloggen
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/june/6-juni-pysselutlottning-hoffmans-design.html

    3 lotter. Följer dig via bloglovin som nr 3

    MVH
    Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Önskar få vara med i tävlingen med en lott. Om ajg vinner vill jag gärna ha det första scrap-setet.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Lott 1: Oh, jag som älskar allt sort pysslande kan omöjligt välja ett av de tre toppenfina paketen! Om jag absolut måste så...hm...kanske 1:a scrappaketet?

    Lott 2: http://favolosa.blogg.se/2011/june/hoffmans-design.html

    SvaraRadera
  23. Jag tar tre lotter. Det är svårt att välja vinst men jag kan tänka mig antingen paket 1 eller paket 3. Jag gillar både att sy och scrappa ibland.

    SvaraRadera
  24. Jag skulle också vilja vara med och tävla och skulle vilja vinna det tredje paketet


    http://tavlingochgratis.blogspot.com/2011/06/paket-66.html

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med:) Skulle helst vilja ha nr 1:) Men skulle bli glad för vilket som helst

    SvaraRadera