torsdag 26 maj 2011

Sofias önskan


Jo det kommer ingen. Undra vart dom har tagit vägen?

 Vilken tur dom hittade rätt. Här kommer dom.
 Sofia hade hela klassen hemma. Här håller dom på med poäng
promenad i trägården. Det blev väldigt uppskattat.
Gjorden en smörgås tårta . Den blev kanon fin.
.
Här sitter alla barnen utanför lekstugan.
Inga namn nämnda.
Sen skulle jag in till Göteborg jag och Christer hamnade på
Guldhedstornet ville visa lite kort men det gick inte. Den avvisade
korten jag vet inte vad jag gör för fel.
Får göra ett nytt försök i morgon.

Tingeling Antonija

Glömde en sak ha en kanon helg.

4 kommentarer:

  1. Vad trevligt med kalas. Vilken fin smörgåstårta, ser god ut. Kommer ihåg när mina barn var små och vi hade fångarna på fortet i trädgården.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med kalas och spännande med tipspromenad. Vilken fin smörgåstårta du har gjort, den ser väldigt god ut också=)

    Önskar dig en fin kväll!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  3. Hej ,va roligt att du kikade in..Du har oxå fin blogg..så nu ska jag kika vidare lite till förrän sängen ropar...himmel o pannkaka va fin smörgåstårta../kikka

    SvaraRadera
  4. Härligt med alla barnen och vilken smörgåstårta!!!
    Guldhedstornet är mysigt, fantastisk utsikt och trevligt!
    Jag har haft världens problem med att få blogger att ta emot foton, får ta ett par i taget och försöka flera gånger... :-(

    SvaraRadera