onsdag 4 maj 2011

Halsband och Barbie kläder

Det blev lite kläder i slow motion men nu e dom klara.

Killens har varit färdiga innan men tjejen har jag gjort nu.

Den blev ju häftig.

Alla halsbanden klara för leverans.


Här har jag lagt ner dom i sina fina påsar ett ligger kvar framme.
Nästa vecka så skall dom leverars.
Vi har haft fint väder i dag men kallt.
Snart kommer Fredrik och Sofia hem då blir det mat
för mormor är här och tar hand om allt.
Vad skulle jag göra utan henne.

Må gott Antonija

8 kommentarer:

  1. Vilka fina grejer du gjort:)

    SvaraRadera
  2. Den där Barbieklänningen, den skulle jag själv vilja ha, till mig alltså! :)

    SvaraRadera
  3. Vilka jättefina kläder du gjort! Känner igen de där söta påsarna......

    SvaraRadera
  4. jisses vad många halsband, vart ska alla de ta vägen :O Måste vara kul för Sofia att få hemmastickade kläder till dockorna! Imponerad, som alltid! Kram!!!

    SvaraRadera
  5. Fina saker du gör! Skulle vara roligt att leka med Barbie i den fina klänningen!

    SvaraRadera
  6. Hennes klänning är bedårande.

    SvaraRadera
  7. Du är bäst! Kram,

    SvaraRadera
  8. Barbieklänningen är en dröm! Synd att mina barbiedagar är över! :-)
    Ett dussin halsband?! Du har verkligen varit flitig!

    SvaraRadera