söndag 8 januari 2012

Award till mej.



En Award till mej.

Kunde det varit bättre sen man kom hem från semestern.

Tack snälla Beijan

Huset på Kulla.

För denna fina awarden.

Som tack så skall jag välja 5 st vänner som jag vill skicka
den vidare till. Men jag tycker att alla är värda den.

Här kommer mina 5............

Cathrine /  Huset  i backen

Rosenvante

Regina / Vit Hus med Svarta Knutar

Maria / Marias Hörna - Njut av livet.

Mona / Hamrånge slöjdare.

Nu får jag bara hoppas att ni som har blivit valda att ni
tar detta vidare: Ha en go dag.

Kram Antonija

6 kommentarer:

  1. Grattis till din Award! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Tack gulliga du!

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  3. Tack söta du för denna AWARD. Tar tag i detta under dagen :) Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Grattis till din Award!! Och tack för min! Så roligt att få när man känner sig så risig. Jag snorar och nyser och mår allmänt dåligt. Kram Mona

    SvaraRadera