lördag 21 januari 2012

Men HALLO vad hände


Denna gången så satte jag saxen i ett jobbigt tyg som 
var stickat. jobbade i grunden med detta mönstret.


Och så hittade jag ett virkat mönster på garnstudios sida
som jag har börjat använda.


Men först så stickade jag färdigt Sofias halsduk som
jag var och hämtade garn på jobbet det fattades 1 nystan.
Nu e den klar och jag har börjat virka boleron till mej.


Oj vad bra det går med ett glas vitt vin till.


Så här fin blev den ena ärmen. Nu e båda färdig och ikväll så tar
jag hela runt om med detta mönstret.


MEN MEN Vad hände idag då massor av snö.
Sofia rakt fram.
Vi skottade utanför dörren  för att det inte skulle 
bli så mycket. 
Fredrik och Christer åkte till tennisen idag. 



Taget vid sidan av huset. Kan bara säga att det fortfarande snöar
ordentligt. Jaja vi var ju lite bortskämda av att det kom
så sent snön. Men jag tykcer faktiskt att det lika gärna kunde
hoppat över igår. Eftersom den kom så sent.
Fast det e ju kul för barnen och jag också.

MYS MYS Antonija

4 kommentarer:

  1. Det är bättre att få det nu än i april. Vi har också fått lite. Och kallt mellan 12 och 8 minus i två dagar nu. Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  2. Tack du är bara så goe. Hallå här vad har hänt du har ju jätte många projekt på gång ser jag. Ser roligt ut i alla fall. Här bara vräker snön ner 6-7 cm redan o det ska snöa hela natten säger dom. Men jätte roligt för barnen änligen får dom något att göra. Ha nu en skön kväll kram Beijan
    ps jag är spännd

    SvaraRadera
  3. Full fart med både sömnad och stickning och virkning! Härlig snöig utsikt! Kram!

    SvaraRadera
  4. Oj vad du syr, stickar och virkar!!! Vad härligt att ni fått snö! Vi har inte fått något mer, men hoppas fortfarande. Februari ut kan snön få på sig, sen vill jag ha vår...jag menar finns det ingen snö kan vi ju inte heller njuta av takdropp=/

    Ha en fin fortsättning på helgen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera