tisdag 17 januari 2012

Här firas det i 2 dagar


Jaha då var det dags igen idag firar vi min pappa som fyller
väldigt jämnt.
GRATTIS PAPPA

Igår så firade vi Kusinen Anna  till våra barn.
Grattis.

Sen måste jag säga att jag igen som vanligt har problem med att få
in bilder och även kommentera hos vissa utav
er så nu sitter jag vid min sons dator igen när han e i skolan.
Jag kan ju inte låna den när han e hemma. Kan inte med.

Så alla ni som jag alltid har kommenterat hos vill jag bara säga
att jag inte skiter i er utan det går inte.
Nu tar jag några innan jag lägger av här.

Kram på er och ha tålamod. Antonija

3 kommentarer:

  1. Roligt med födelsedagar! Jag har samma problem som du, men jag kan läsa dina kommentarer hos mig. Hoppas att det bättrar sig på Blogger.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du, här är det min dator som krånglar med. Måste defragmenteras hur det nu görs ... :) Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Så vackert. Tack för dina fina ord hos mig om mina färgglada smycken.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera