tisdag 31 januari 2012

Snö i massor


Kameran åkte fram fort. HAHAHA så mycket snö på samma 
ställe .


Var igår nere på Åsa Havsbadet och tog denna
härliga bild och längtade till sommaren.

Fredrik sa imorse han längtade till sommaren så vi kunde
sjösätta optimist båtarna och trissjolle.
Han var rätt trött på vintern lät det på han.

Det e jag också vinter har en viss charm men jag föredra sommaren
med att det e varmt.
Nu LÄNGTAR jag.

Kram
Glöm ej att tävla om spetsarna.
Som vanligt så fick jag inte in bilden.

6 kommentarer:

  1. Härligt med denna snö faktiskt. Och kallt är det. Idag blir det sol igen...promenad.
    Du undrar vad för program jag använder jo ett kanon program bättre än en Picnic faktiskt...tycker jag. PhotoScape ladda ner GRATIS. Titta i mitt inlägg http://mariashrna.blogspot.com/2012/01/blogglandia.html. Blogglandia heter inlägget. Där står en massa tips :) Lycka till, Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild !!
    Men jag säger som du...jag föredrar sommaren = ))
    Vilken mysig blogg du har.
    Här kikar jag in igen.
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  3. Åh, så fin bild på ett vintrigt Havsbad!
    Jag gillar vintern ju:) Men kylan uppe i norr är ju mycket skönare än här (Stockholm) I dag är det -11 och jag sitter härinne med raggisar och flis. Är ledig till på torsdag:)

    Må bäst!
    Kram Eva
    TACK för fina ord hos mig:)

    SvaraRadera
  4. Hej du

    http://www.photoscape.org/ps/main/index.php denna adressen. PhotoScape v. 3.5

    Lycka till! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Klart att jag också längtar till sommar, sol och värme...men var sak har sin tid och jag längtar efter att få lyssna till vårens takdropp först=)

    Ha det gott!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  6. I vårt avlånga land växlar det, här har vi snö i massor och det kommer att stanna långt in i april! Själv längtar jag efter sommaren och ta fram husvagn!

    SvaraRadera